LaDiosa prezentuje nowe logo. To nie jedyne zmiany
LaDiosa powstała w 2015 roku w wyniku połączenia pasji do kosmetyków ze smykałką do biznesu i młodzieńczą odwagą. Wszystko zaczęło się w głowie CEO LaDiosy - Kamila Bąka. A że Kamil jest człowiekiem czynu nie trzeba było długo czekać na efekty.
Tak to się zaczęło
Na początku powstał mały sklep z kosmetykami zlokalizowany przy ul. Ułanów w Lublinie. Sprzedaż odbywała się stacjonarnie oraz poprzez marketplace allegro, a zespół LaDiosa liczył wówczas 3 osoby. W tym czasie nastąpiła zmiana logo. Dynamiczny rozwój firmy wymusił kolejne zmiany i przeprowadzki w kolejnych latach - najpierw na ul. Turkusową, a następnie na ul. Leśną w Lublinie. Wówczas uruchomiliśmy własną stronę www i kula śnieżna nabrała rozpędu.
W roku 2020 LaDiosa i jej 8 osobowy zespół przeniosła się do nowej lokalizacji w Lublinie na Ul. Do Dysa. To był kluczowy okres w historii firmy - popandemiczna rzeczywistość i przeniesienie handlu z kanału offline do online stały się faktem. Z roku na rok powiększaliśmy asortyment i zespół, aby sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Kolejne zmiany to była zatem kwestia czasu.
Czas na zmiany...
Rok 2024 to rok rewolucji w LaDiosa. W lutym przeżyliśmy kolejną przeprowadzkę - tym razem powierzchnia firmy zwiększyła się czterokrotnie. W nowej odsłonie zaprezentował się również nasz sklep stacjonarny przy ul. Mełgiewskiej 30i w Lublinie. Zmiany, które mieliśmy w głowie już od 2023 roku ujrzały światło dzienne.
Nowy logotyp - nowa jakość
Wyrafinowana prostota widoczna zarówno w nowym logotypie LaDiosy jak i na stronie internetowej jest odpowiedzią na potrzeby Klientów. Obecnie Konsument jest przebodźcowany, przytłoczony nadmiarem informacji.
Nowy logotyp jest “lżejszą” wersją swojego poprzednika. Został w nim zastosowany nowoczesny prosty i elegancki font, a buteleczka lakieru do paznokci wpisana w literę „o” symbolizuje DNA marki. Całość jest lekka, prosta i oryginalna. Wszystko w nowych kolorach marki - navy blue i baby pink.
Skąd taki wybór?
Granatowy to najciemniejszy odcień niebieskiego i tak jak niebieski, jest kolorem kojarzącym się ze spokojem i bezpieczeństwem. Kolor ten symbolizuje również edukację oraz profesjonalizm. Kolor różowy z kolei to kolor miłości, przyjaźni i jest to najbardziej kobiecy kolor występujący na naszej planecie, ściśle przywiązanym do branży beauty.
Uważamy, że połączenie tych dwóch kolorów świetnie definiuje nasze cele:
-
chcemy dostarczać profesjonalistom i pasjonatom branży beauty najwyższej jakości produkty do manicure i pedicure - nasza oferta to nie tylko szeroki wybór lakierów hybrydowych i akcesoriów, ale także zaawansowane narzędzia, które pomagają w stworzeniu perfekcyjnych stylizacji.
-
w LaDiosie wierzymy, że manicure to forma sztuki, a nasze produkty pozwalają na jej komunikację. Oferujemy zatem produkty, które podążają za najnowszymi trendami, a także wyznaczają nowe standardy.
-
doceniamy indywidualność każdej kobiety, dając jej możliwość wyboru i personalizacji produktów do manicure i pedicure. Uważamy, że każda kobieta jest wyjątkowa i ma swój własny gust i styl
-
naszym zadaniem jest inspirować do osiągania tego, co wydaje się niemożliwe oraz oferować narzędzia dzięki, którym ich wizja się spełni.